mandag den 30. april 2012

Ændring ............

af mine planer, og af bloggens udseende. Jeg har ikke bedt om at der sker ændringer på bloggen, men må vel bare følge med, lidt træls synes jeg!

Disse fine knapper, er en foræring, og jeg har jo et eller andet med fine knapper, så de skal monteres i noget jeg vil synes er hot, og vil komme til at bruge tit.
Derfor trævles forstykket på den bolero, som det var planen, at knapperne skulle monteres i op! Jeg er ikke tilfreds med resultatet, så derfor.
Nu er planen, at der skal strikkes en LADY FEBRUARY SWEATER (Elisabeth Zimmermann) i sommerudgave. Jeg har tidligere strikket den i uld, og den er virkelig hot! Og jeg er helt sikker på, at knapperne vil komme i sin ret i den.
I aften skal der laves strikkeprøve, og måske skal der slås masker op.
Jeg har været til møde hele dagen, og trænger til at finde min ynglingsplads i sofaen og få benene smækket op.
I morgen er der strikkecafé, så strikketasken skal også pakkes. 

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spændende ud !
    Zimmermann ? det er hende, der har skrevet den strikkealmanak jeg fik fat i ved juletid. Der er en masse spændende modeller. Så jeg er spændt på at se, hvad det er du laver :o)
    og knapperne er rigtig søde.
    Nu må du hygge dig i sofahjørnet .
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Jeg håber ikke du har sovet i sofahjørnet :) For det var sent du kom hjem.

    Flotte knapper. Jeg kan godt forstå du vil lave februar .... ... af zimmerman. Så den et andet sted og den er bare skøn

    God dag i strikkecafe.

    kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hvor havde vi det hyggeligt i tirsdags til strikkecafé, de knapper skal nok blive super flotte til din Februar lady !

    SvarSlet