mandag den 23. april 2012

Monteringsfeen .......


lagde i week-enden, vejen fordi matriklen her. Nu skal nederstekant lige lukkes af, der mangler også lige 1 knap at blive syet i, og så en tur i vaskemaskinen, så er jeg vist en Farveladetrøje rigere.
Mon ikke det nås i aften? Lysten til at få den færdig lige nu er tilstede, men om lidt skal jeg hente veninden, som skal en tur til Århus. Hun har fået konstateret discuspolaps, og måske Pia (min akupunktør) kan hjælpe hende, måske lindre smerterne.
Så ovennævnte projekts færdiggørlset er dømt til at vente til i aften.
Jeg skal agere chauffør på turen til Århus, så i tasken smutter om lidt, den bluse til Regitse, som lige er kommet på pindene, den skal have raglan indtagning og noget hæklet skal sys på som knapstolpe, svigerdatteren har længe nærret ønske om netop sådan en lukning, så nu skal det være, og (jeg skal jo have noget at fordrive ventetiden med).
Farven er ikke godt gengivet på billedet, men den har er altså en flot lilla farve. Hjembragt til mig af Lene, da hun var på garn indkøb.
Mon nogen kan give en forklaring på hvorfor den lilla farve er så svær at gengive ????
Nå, nu må jeg vist se at komme afsted, for måske veninden giver en kop kaffe inden afgang mod Århus, til forhåbentlig lidt lindring af hendes smerter.

2 kommentarer:

  1. hej Birgit
    jeg tror de fleste farver er svære at gengive nøjagtigt. Den lilla ser rigtig flot ud på fotoet. Og tillykke med den nye trøje.
    Derimod lyder de da ikke så godt med den diskosprolaps :o(
    god bedring .
    mange hilsener Mona

    SvarSlet
  2. Jeg synes også den lilla er smukt gengivet men hvis den ikke ligner, må du udenfor og tage billedet. Det hjælper for det meste på farvegengivelsen.

    Din cardigan ser rigtig lovende ud.

    Derimod håber jeg din akupunktør kunne hjælpe din veninde med smertelindring.

    kh. Lis

    SvarSlet