lørdag den 28. april 2012

Pause ......

holdes der lige nu.

Regitse og farmor sysler
Vigga vander blomster
Efter en travl uge ankom husbond torsdag ved aftenstid, medbringende de 2 småpiger fra Århus, som skulle passes her indtil lørdag formiddag.
Man er da godtnok på når man har sådan et par størrelser i huset. Der blev tid til at sysle lidt, Regitse med sit sytøj, og mig med strikketøjet.
Tid til udendørsaktiviteter blev der også.
I morgen kommer børnebørnene fra Viborg og skal passes ca. 3 timer, for forældrene skal begge prædike i morgen, og når den vanlige barnepige ikke kan passe de små, ja så må vi jo træde til.
 Så resten af dagen i dag skal bruges til afslapning, lidt strik, nem aftensmad, benene op og strikketøj i hænderne medens AG København spiller mod Barcelona i aften, det er vist afslapning.
Kortærmet bolero
Næste uge bliver også travl, startende med møde mandag o.s.v.

På pindene er der også en kortærmet bolero til mig selv, men om den bliver ok, ja det er spørgsmålet, men jeg vil da lige strikke forstykket færdigt, og så vil jeg vurdere om det er til optrævling.
Nu vil jeg ihverfald strikke lidt på boleroen, og ønske jer god week-end.

3 kommentarer:

  1. god fornøjelse med Bolero og fodbold i tv'et. Det må vist være afslapning.
    Er de hjælpepræster ? altså dem fra Aalborg.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Lis: De kommer nu altså fra Viborg, og er sognepræster

    SvarSlet
  3. Det lyder som en travl men god weekend.
    Spændende om boleroen holder :)
    Fortsat god weekend
    Mvh Mona

    SvarSlet