tirsdag den 8. november 2011

UFO.........


må den ikke blive, for Marie, er altid sååå interesseret, når hun har opdaget, at mormor har gang i noget til hende. Hun må ikke skuffes!

Ole Lukøje strikkes jo i restegarn, og jeg bliver vist nødt til at "fifle" lidt når jeg når til sidste stribe på ryggen, for det er et spørgsmål om, om der er garn nok, men mon ikke det går, jeg vil da forsøge.

I aftes strikkede jeg Bissen, ved begyndelsen af 2. ærmestribe, den er blevet trævlet op her til morgen, for jeg kunne ikke acceptere resultatet, nu er der strikket en Bisse, som jeg kan godtage.

Et godt råd, til jer som vil strikke Bisser, så kan det anbefales, IKKE, at strikke med farver hvor det er svært af se forskel nå maskerne skal samles op!!!!! Det havde jeg nemlig ikke tænkt på, og føj da, det er altså svært at se forskel på mørk flaskegrøn og koksgrå!!!!

Alting bliver vist også mere besværligt, når man har hovedet fyldt af snot, bihulebændelse vil lægen i dag, konstatere om det er? Jeg tror det for jeg har jo efterhånden prøvet det ret ofte.

Jeg har ringet afbud til job, og så har jeg vel tid til at strikke indimellem, at jeg blunder på sofaen, og denne saft i hot udgave, suppleret med delækre klementiner og lidt egen omsorg, så går det vel snart fremad.





2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring.

    Pas på at Ole Lukøje ikke overmander dig, så du sover hele dagen (thihi).

    SvarSlet
  2. Også god bedring her fra.
    Intet er så skidt at det ikke er godt for noget andet : nu kan du da få strikket :)

    SvarSlet