torsdag den 10. november 2011

Ole Lukøje ............


i flere udgaver, er flyttet ind på matriklen, men forhåbentligt kun for kort tid.

Jeg faldt i søvn i går kl. ca. 16, var lige vågen 1 times tid omkring den sene TV-avis i aftes, og sov så til tlf. vækkede mig kl 8.15 i morges. Jeg var bestemt ikke på toppen, og meddelte husbond, at han vist selv må tage til bedsteforældredag i børnehaven i morgen, skulle også have været omkring jobbet en times tid (vigtig aftale, som blev ændret til tlf.møde), uf det er træls. Godt man har Panodil i skabet!!!!

Ved middagstid i dag, tror jeg at penicilinen jeg fik ordineret i går begynder at virke, så mon ikke jeg kommer med til bedsteforældredagen?

Mortens and bliver der bestemt ikke noget af, jeg orker det simpelthen ikke, den må vi have tilgode til en anden gang.
Ole Lukøje fra AD`s bog Det er ganske vist, den orkede jeg at få strikket færdig, og mit garn blev næsten brugt op, så er de rester udryddet (hovedsagelig Arwetta), og jeg fik prøvet at strikke Bisser, jeg skal hilse og sige den sidste Bisse, blev pænere end den første, ja øvelse gør mester!

Jeg var næsten klar over, at den mint grønne ville der ikke være helt nok af, jeg ville komme til at mange ca. 5 gr., men jeg fiflede lidt med vendingerne på den grønne på bagstykket. Med et tilfredsstillende resultat, synes jeg selv. Og monteringen, ja den er der jo en del af, for det er jo striber, men monteringsarbejdet er udført, og Ole Luk Øje er nu i vaskemaskinen, så kan den komme med, når jeg forhåbentligt skal til bedsteforældredag, jeg er spændt på om den passer modtageren (jeg synes den ser lidt stor ud?)
Så afsked med begge de der Ole Lukøje, håber jeg.

Ha´ en god Mortens aften, håber anden vil smage jer, jeg håber bare jeg er på vej på ret køl igen, for så vil min aften også være ok, selv uden and.

1 kommentar:

  1. Godt du har fået det bedre, har tænkt på dig og på hvordan det gik med dig.

    Jeg kan godt lide din strikkede Ole Lukøje, den er rigtig fin i farverne. Dejligt når resterne kan bruges på noget så pænt.

    Kh. Lis

    SvarSlet