torsdag den 1. september 2011

Svigerdatteren gider godt .....



en gang imellem, at vaske i hånden.
Hun har bestilt en bluse til Vigga til brug i den kommende vinter. Så jeg måtte lige tænke, surfe, kigge opskrifter, og se hvad jeg fandt på http://www.slagtenhelligko.dk/ dateret den 6. aug.11, så var det bare at klikke videre, derefter et kig på mit garnlager, og vupti.
Strikkeprøven er lavet, medens vi drak eftermiddagskaffe, derefter blev sengetøjet skiftet, så blev gulvspanden fundet frem og et par gulve ovenpå er blevet vasket. Et møde på jobbet (ca. et par timer), skal overstås først på aftenen, og så hjem og slappe af i sofaen, med det som skal blive en ALFRED til Vigga.
Jeg glæder mig til at få startet, og jeg har jo været flittig, så det er med god samvittighed, at jeg indtager sofaen med strikketøjet i aften.
Jeg skal godt nok også være færdig med de 2 "Lille topstykke", som allerede er på pindene, det bliver jeg også, det ved jeg, men ALFRED skal altså startes op i aften.
Kender i til det med at man næsten ikke kan vente med at komme i gang med nyt strikketøj?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar