tirsdag den 13. september 2011

Vi er ikke de bedste venner ......

altså tommelfingeren og jeg!!



Mit valgsprog er eller "jeg kan hvad jeg vil", og jeg vil strikke på ALFRIDA på pind 4 1/2, og gerne i længere tid af gangen, men det vil tommelen ikke være med til, så det bliver kun til 6 omgange, så griber jeg andre projekter på pind 2 1/2 eller 3, så går det.






I går lavede jeg marmelade, for sønnen synes det var for længe siden, at de havde fået jordbær- eller jordbær/rabarber marmelade, fra mit lager, kollegaerne var også begyndt at rykke for hjemmelavet marmelade, ja selv ældste barnebarn, havde meddelt sin mor, at han kun vil spise marmelade, hvis mormor har lavet det, så det var vist gruppepres, men jo også dejligt, at min marmelade er populær.

Jeg sagde ellers til sønnen, at grunden til det manglende marmelade, var mangel på tid, han mente dog det var et prioriterings spørgsmål, for han mente, at jeg altid kunne finde tid til strikketøjet. Nå det forstår han sig jo nok ikke på, men nu er marmeladen lavet, og alle med hang til fru Knudsens marmelade er glade igen!


I dag har været en af de dage, hvor man fik mange "hængepartier" fra hånden på jobbet, det er en god fornemmelse man får når bunken på skrivebordet skrumper.

Om lidt, venter fys. på mig og 14 andre, som skal træne deres rygge, aftensmaden skal bestå af rester, og så skal der smækkes ben op i sofaen og strikkes et par pinde i aften, og på TV er der vel kun valg.


Har du bestemt dig for hvad du vil stemme på torsdag?

Det har jeg (tror jeg nok). Men som de da lover guld og grønne skove, mon der bare er lidt af det som de lover, som holder?

2 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har hatt en fin dag selv om ikke pinner nr.4.5 er med deg. :))

    SvarSlet
  2. Du har da haft travlt med alt det marmelade du har fået kogt.

    Håber da snart at du tot kommer sig, men det er jo også store pinde i forhold til dem du plejer at strikke på.

    God bedring!

    Knus

    SvarSlet