søndag den 11. august 2013

Selverkendelse ..........

Er såmænd  godt nok tilfreds med "firkanten", som ikke blev firkantet, ha, ha ....
Jeg har haft alenetid i dag, og den tid er brugt på at lufte mig selv, på en skøn travetur i formiddag, med vennebesøg indlagt, og så bare hygge med mig selv.
Det blev til hygge med hæklenålen, men planen er der, men her kommer selverkendelsen ind , jeg tror faktisk aldrig jeg når i mål med et hæklet tæppe! Og dog, måske alligevel, helt droppet er projektet ikke men......
Medens jeg hæklede og hørte radio, kørte planer for strik også rundt i hovedet, og når nu døgnet kun har 24 timer, såååå ......    Tro nu ikke det er fordi jeg mangler garn!
Her er solbærsnapsen så, filtreret og hældt på flasker, og prøvesmagt, uhm . Det er altså ikke fordi jeg har prøvesmagt, at firkanten ikke blev firkantet! Vi må vist få en lille en til kaffen i aften! Strikke skal jeg også kan jeg mærke, og så skal jeg tidligt i seng kan jeg også mærke!

3 kommentarer:

  1. Hehe, troede ellers, du havde dyppet næsen dybt i den lille flaske ;-)
    Et hæklet tæppe er ret skønt, og hvem siger, det skal være færdigt til en bestemt tid?

    SvarSlet
  2. Ih det lyder spændende med solbærsnapsen :o)

    SvarSlet
  3. he-he måske skulle du starte med 1 stort glas solbærsnaps INDEN du går i gang med næste firkant....det ku' være den så blev firkantet :-) Tja.....det er jo netop derfor Startitis er opfundet - man må gerne have noget hækleri igang samtidig med man strikker noget andet (det er en lov jeg selv har fundet på, men den virker fornuftig ;-) )
    Kh Karen

    SvarSlet