torsdag den 1. august 2013

Lager ........

(Farverne er ikke rigtigt gengivet, den nederste er dyyyyyb blå, midterste syren, øverste sort)).
Jeg har længe tænkt på, at lageret manglede en mørkblå garn! Det mangler ikke på lageret længere, for i går besøgte jeg garnpusheren, som har vores garn, han bor nemlig kun få km fra, hvor søn og svigerdatter har overtaget hus, så det bliver farligt, jeg må altså ikke besøge garnpusheren ret tit!!!! (For ikke at sige, at i flere år mon han ikke aflægges besøg!)
Jeg var med oppe i det nykøbte hus i går, hvor badeværelset kom til at se såndan ud, og muligheden bød sig, ja så kom jeg til at købe garn.
Om lidt drager jeg på job, og husbond kører op for at hjælpe hos de unge. I eftermiddag skal jeg plukke lidt solbær og ribs hos venner, og saft skal koges her i week-end, for der kan snart ikke være flere bær i fryseren.
Jo, mine lagre er fyldt!
Måske får jeg besøg af en veninde i dag, så vil jeg servere is-kaffe på terrassen, det bliver der vist lige vejr til!
Men nu først job, og så er der week-end! Jeg vil nyde at se min Violfrøstjerne springe helt ud

1 kommentar:

  1. Det er altid godt med et lager så man kan springe til når inspirationen lige kommer over en:-)

    SvarSlet