onsdag den 7. august 2013

Ingen behandlingsmuligheder for STRIKOLISME,,,,,,,,

heldigvis siger jeg bare!!!!!
Husbond har ikke noget imod, at jeg "elsker" mit strikketøj, men jeg ved, at det problem findes nogle steder i de små hjem rundt omkring. Jeg oplever da, at nogle ryster på hovedet af min lidenskab, men dem om det!
Måske nedenstående kan være en øjenåbner for dem som ikke forstår os "strikkenørder"
Mange gode grunde er der til at "elske" sit strikketøj.
Jeg kommer snart til at mangle min "aften-bænk", den er placeret så jeg kan nyde de sidste stråler om aftenen, men bænken er kun til låns,(opbevaring for de unge, indtil huset er indflytningsklar). Jeg må vist selv ud og investere i en bænk!
Fra bænken har jeg udsigt til dem her
og til en fuglekasse, hvor der er unger som mades inden sengetid, men hold da op man skal være hurtig, hvis man vil have et foto af sceneriet
Der er ikke så meget at fortælle på STRIKKEFRONTEN, ikke andet end at jeg strikker på PEASY, og det går lystigt fremad, jo jeg kan da også fortælle, at mange strikkeplaner er i hovedet!
Nå ja, jeg skal da også lige fortælle, at strikkecafé i går startede op efter sommerpausen, nogle holder stadig pause, men vi var da 4 personer, og en gentagelse: hyggeligt!
Vejret er perfekt til havearbejde i dag, desværre kan ryggen kun holde til lidt ad gangen, men mon ikke jeg lige kan nå lidt mere derude i dag? Jeg tror det!

5 kommentarer:

  1. Du har ret - strik er helende
    og giver ro i sjælen.
    så det er en rigtig god kur for mange ting
    - især når det kan foregår fra en bænk med udsigt til solsikker :o)

    SvarSlet
  2. En bænk med så dejlig en udsigt er da ikke til at undvære

    SvarSlet
  3. Du må have din egen bænk, det er da et skønt strikkested!

    SvarSlet
  4. he-he - der forærede du mig lige nogle supergode strikkeargumenter :-) Den bænk står så godt, at du da bestemt må have en selv, når denne her "flytter hjemmefra"
    Kh Karen

    SvarSlet
  5. Ha ha jeg har nu heller ikke lyst til at blive behandlet - det er en af de skønne laster. Glæder mig til vi ses igen til strik. Men næste gang bliver det heller ikke. Der strikker jeg på Færøerne istedet. Mon ikke jeg også køber lidt garn med hjem og derved sparer lidt på psykolog timerne ;)

    SvarSlet