søndag den 31. marts 2013

Sommertid ........

solen skinner, er det måske ikke bare uret, som skal stilles på sommertid, er det også vejret? Jeg håber det!

VANILLA vokser, stødt og roligt. Tankerne er ved at spore ind på nyt projekt, men jeg må vist hellere holde focus! Ryg og 1 forstykke + 1 ærme mangler jo endnu og så monteringen!

Jeg skal til byen en dag i den kommende uge, og da skal jeg huske at medbringe strikkeprøven, så knapper i den rigtige farve kan komme med hjem, havde nemlig glemt den, da jeg var til messe i Middelfart (ærgeligt).

Der er ikke blevet strikket så meget, i de første påskedag, for familien har været her på besøg. Og så ser vores baggangs gulv sådan ud!
Men utroligt, alle sko/støvler, både små og store, finder lynhurtigt deres ejermand, når vi skal ud.
Påskeæg har også fundet deres ejermænd i påskedagene.

Alle undtaget Marie, drog hjem fredag aften, vi havde en aftale om en biograftur "Otto er et næsehorn" blev det til, og pigens store lidenskab er, at være med til at bage.

Fine muffins blev der bagt, pyntet med sukkerfigurer,
blev det til, og stolt  var Marie da hun kunne aflevere kagerne til kaffebordet, da vi kørte hende hjem efter miniferien.
Forude venter en uge med meget få arbejdsdage for mig. Men planer er der mange af, strikkecafé og en bytur og et smut omkring datterens sommerhus, så der skal nydes igennem.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg formår, at holde focus på Vanilla, når der nok bliver så mange stunder til lidt strik! Lysten til at finde et nyt projekt, vinde lidt garn er der kan jeg mærke, men det bliver Vanilla jo ikke færdig af!


4 kommentarer:

  1. Håber også solen er kommet frem, for at blive.
    Det kan være svært, at holde focus når der er så meget andet man kan kreere.

    Flotte kager Marie fik lavet, dem kan hun godt være rigtig stolt over

    SvarSlet
  2. Dejligt med påskedage og familiebesøg.
    Spændende med vanilja.

    SvarSlet
  3. Der er bare alt for mange fristelser til at man kan holde sig til ét projekt ad gangen
    Sikke nogle flotte kager

    SvarSlet
  4. Lyder til du har haft nogle hyggelige dage. Kagebageri er jo altid dejligt og de ser lækre ud. Glæder mig til strikkecafe tirsdag :)

    SvarSlet