lørdag den 2. marts 2013

Flexibelt job ........

Vi havde planlagt en forlænget week-end i sommerhus, men den der akut flytning, spærrede jo for den plan,  (min feriedag i morgen flyttes til næste gang vi planlægger et sommerhus ophold, dejligt med flexibelt job, tager bare på arbejde i morgen og meddeler, at feriedagene bliver en anden gang). Man hjælper vel der hvor man kan. I går blev vores unge fra i Århus til vores unge i Viborg. Jeg passede alle 5 børnebørn i går, husbond kørte med trailer, og andre ting som helbredet tillod.
Strikketøjet er ikke blevet rørt så meget, og bliver det vist heller ikke i dag, for Regitse´s fødselsdag skal jo fejres (ikke midt i flytterodet, men hos hendes faster, som lægger hus til arrangementet)
Af det turkisblå garn, (som er meget mere turkis nuance end på billedet) blev der på i bilen. Planen var et tørklæde, men jeg tror det egner sig bedre til et sjal. Nu har jeg jo så prøvet garnet, lækkert er det, det vil jeg fortælle veninden som forærrede mig det! Måske 1/2 kongerige?

Jeg vil også fortælle Mona, dqpage.blogspot.com  at jeg fik fat i det striktillæg fra Hendes Verden, men ellers mange tak for tilbudet! Der er rigtig mange fine modeller deri.
Noget vil bestemt komme på pindene her.

Der strikkes også på Vanilla, (her gengives farven heller ikke korrekt den der brun/grå). Dejligt er det at være kommet på tyndere pinde, selvom det går noget langsommere.

Her nydes søndag morgen ved bordet i køkkenet, med kaffe i koppen, og den ene med i.pad, den anden med PC og strikketøj inden for rækkevidde. Solen skinner, håber det bliver en dag ligesom i fredags, hvor man fik forårsfornemmelser her i det midtjyske. Vores dyner blev luftet, og en masse frisk luft lukket ind, ih det bliver dejligt om nogle måneder, hvor vi kan håbe på vejr som i fredags!
Der skal slappes af i dag, kun afbrudt af bagning af kagemand, som skal medbringes til Regitse, nå ja gaven skal også pakkes ind, men ellers ingen planer her ......
Må du ha´ en god søndag!





3 kommentarer:

  1. hej Birgit
    Du må have en rigtig god søndag - og nu da du har tillægget, er det bare om at komme igang ;oDD

    SvarSlet
  2. Her er der heller ikke mange planer bort set fra en 18 års fødselsdag, men det er først til aften, så jeg håber på at kunne nyde solen og mit strikketøj. God søndag til dig også

    SvarSlet
  3. Vi nyder også solen og foråret der lurer lige om hjørnet.
    Ønsker også dig en god søndag.

    SvarSlet