mandag den 25. marts 2013

Påskeæg.......

Posten kom med en kuvert , som indeholdt hele 5 gækkebreve! Så måtte vi jo til at gætte, og efter flere gæt ramte vi de rigtige afsendere, så nu må vores 5 børnebørn ud at købe påskeæg!
Hyggeligt at de 3 har klippet, og de 2 små har tegnet.
Jeg har nu også 5 påskeæg, som skal afleveres i påsken (købte dem på vores tur over grænsen), så der skal rigtig byttes æg i påsken.

Om lidt skal jeg ud af døren, for jobbet venter, og på jobbet venter der en del støv, for køkkenet der er brudt ned, og sikke da et rod sådan et forholdsvis lille køkken kan give!
Holder ikke ferie her op til påske, det plejer jeg ellers, men feriedage venter forude.Lidt frihed i ugen efter påske venter, og hvis vejr og andre ting går op i en højere enhed, tager vi vist et par dage i sommerhuet?
Dette indlæg indeholder ikke noget om strik, tænk i aftes faldt jeg i søvn på sofaen, det plejer jeg ellers aldrig, men det skete altså, og man kan jo ikke strikke i søvne, jeg kan ihvertfald ikke! Men godt gjorde søvnen, for jeg trængte til den!

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt med 5 påskeæg :o)
    mine forsøg på at strikke i søvne en sen aftentime ender som regel ikke godt ;o) - sommetider tror jeg søvnen er en god investering.
    god arbejdslyst.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Selv om man siger man kan strikke med bind for øjnene, er det ikke det samme som at strikke i søvne - SU har sikkert trængt til den lur :-)

    SvarSlet