tirsdag den 12. februar 2013

Når foråret ikke kommer til mig ......

må jeg jo hitte på noget for at mærke et strejf af forår, så disse løg lokker jeg i blomst indendørs.
Nå, det er vel også for tidligt at regne med forår, vi befinder os jo i vinterferie ugen, og jeg har lidt feriedage som startede i dag da jeg fik fri, så der er dømt nydning!!!!
Ældste barnebarn Jens på 7 år kommer på ferie her et par dage, og vi har planer om at besøge Skovmuseet i Hampen, hvor der er aktiviteter for børn, en tur i bio er også planlagt, og ludospil og højtlæsning er også planlagt, så det bliver hyggeligt.

Om lidt skal husbond prøve cardiganen som jeg har gang i . Måske skal får jeg også købt knapper til cadiganen i min lille ferie.

I hovedet tumler min helt personlige "kvindeting", garnet er vundet og der er startet på strikkeprøve, og så skal der jo ganges og divideres lidt, men jeg må vist hellere holde focus på det kedsommelige glatstrikning, inden jeg for alvor kaster mig over den der kvindeting.





2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med feriedage sammen med dit barnebarn. En biograftur samt Ludo er gode aktiviteter. Kan du/I hygge jer:-)

    SvarSlet
  2. Det er lige nu, det er særlig skønt med de forårsblomster :o)
    spændende om husbond passer til trøjen og omvendt :o)

    SvarSlet