søndag den 3. februar 2013

Der er så kønt derude ........

jeg er næsten kommet i julestemning, (julen varer jo lige til påske), og menuen i dag er hentet i fryseren, nemlig rester af julekalkun med sovs. Hvor meget nemmere kan det være, sådan en søndag hvor sneen har væltet ned et par timer, og der er blevet hygget i stuen med strikketøjet, og man har været fornøjet med ikke at skulle bevæge sig ud i sneen.
I aften skal der strikkes, for MINI ELLA mangler nu kun kant forneden og ved håndledsåbninger!
Vejret i formiddag var et ganske andet, og indbød til en rask travetur ifølge med husbond, haven blev også inspiseret og inspireret af www.aslaugmork.blogspot.com gik turen lige forbi mine frøer, de så ud til at have det godt, men de venter vist på, at det bliver lunere i vejret, så vi kan tænde for pumpen og vandet kan risle ned ad stenen, og der er gang i grillen. Jeg venter også !

Svigersønnen har lige sendt SMS, de er nået godt frem til deres bestemmelsessted i det svenske, jeg er spændt på hvad børnene synes om, at få spændt brædder på fødderne, ih altså, når jeg tænker på det, så kunne jeg lige tænke mig en tur på pisten!!!

G0` SØNDAG AFTEN!






3 kommentarer:

  1. Ja,været er vinterlig her også i dag. Gleder meg til våren, men samtidig synes jeg det går så fort så det gjør ingenting at det er en liten stund til ennå. Koser meg inne med strikketøy i dag. :)

    SvarSlet
  2. Hyggeligt hjørne med frøerne (jeg har også et eller andet med frøer :o)
    Godt I lige nåede gåturen - nu skulle vejret igen slå om.
    Er spændt på mini-Ella

    SvarSlet
  3. Er vild med den store tykke oppe i hjørnet - vidste ikke du også havde noget med frøer :-)

    SvarSlet