lørdag den 30. juni 2012

Solen er min bedste ven......

Temperaturen er over 20 gr., solen skinner det meste af tiden, og der blæser en frisk vind, og eftermiddagskaffen er nydt i den have, som vi har arbejdet i denne lørdag. Husbond og naboen har klippet diverse hække m.m. og skiftes til at køre på genbrugspladsen med affald.
Det der havearbejde smitter, så da jeg returnerede til matriklen efter et møde på den institution, hvor jeg har noget vikararbejde, blev havehandskerne fundet frem, så haven har også nydt godt af min arbejdskraft.
Ærgeligt syn er det, at der under valnøddetræet, ligger så mange uudviklede valnødder, mon det igen i år er frosten, som er synderen? Træet plejer at tabe nogle valnødder, når der er skabt for mange, men desværre er der ikke mange at se på træet i skrivende stund. Så ærgeligt!
 I går blev vendestrik tunikaen afleveret til Regitse, den passede hende fint i størrelsen, men producenten synes nu den virker lidt tung i det, men det vidste jeg vist godt, at den ville virke, for det er jo bagdelen ved bomuld.
Jeg håber i også har nydt det gode vejr, jeg håber på mere af den slags vejr i morgen (og gerne mange dage frem)!


2 kommentarer:

  1. Regitse ser altså fin ud i toppen. Og her til sommer er det jo dejligt med bomuld, så det er nok kun dig der har de skrubler. Jeg tror vi er dem der tænker mest over det vi laver. Modtagerne er bare glade for at få noget lækkert.

    Ærgerligt med nøddetræet, det er sikkert frosten der har gjort sit, men så kommer der sikkert rigeligt andre år.

    God lørdag

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød til hende, den tunika.
    Dejligt med en sommerdag i haven.
    hilsen Mona

    SvarSlet