tirsdag den 12. juni 2012

Sene nye kartofler .......

regner jeg med, at vi får her på matriklen, for da jeg kom hjem fra ferien fandt jeg nogle glemte kartofler i køleskabet. De var spirrede, så istedet for at smide dem ud, kom de i jorden, så kan høsten af nye kartofler vel forlænges lidt.
Jordbærene skal vi ikke vente ret længe på kan jeg se, uhm!!!!
Dejlig årstid er det, når haven bugner af ting som kan høstes.
Dagen i dag har budt på strikkecafé, tak for i dag piger, hyggeligt som sædvanlig.
 Der strikkes på vendestrik vesten af det portugisiske bomuldsgarn til Regitse. Det bliver vist også det strikketøj, som kommer med mig,  på torsdag. Jeg har nemlig bestemt mig for, at tage til Grib garnet i Silkeborg. Jeg tror det bliver spændende og inspirerende dage, jeg vil ihvertfald til Silkeborg og indsnuse den kreative stemningen. Gudstjeneste hvor der kan strikkes skal bestemt opleves, plus alt hvad jeg ellers kan nå.
 I morgen går turen igen til Århus med veninden, og jeg har bestemt mig for, at Askeladen skal have besøg af mig, for de har en opskrift, som jeg ikke kan få ud af hovedet, så det må jeg have noget gjort ved.
Jo, jo planerne er mange!
Har i, som jeg nydt det gode vejr i dag?

2 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig strikke eftermiddag. Kan se at du har fået lagt de sidste kartofler. Det bliver super hyggeligt på torsdag, glæder mig.

    SvarSlet
  2. Uuuuhh skal du også til Grib Garnet ?
    er jeg den eneste, der ikke skal afsted ? :o(
    I må have nogle rigtig gode dage
    - og ja - lækkert med jordbær og andet godt fra haven lige nu.
    hilsen Mona

    ps. er ikke ramt af fodboldferie

    SvarSlet