tirsdag den 19. juni 2012

Den spøger i underbevidstheden .......

denne fine cardigan, set i Silkeborg til "GRIB GARNET".
Jeg kan simpelthen ikke få den ud af hovedet (ligesom når man hører en melodi, som man heller ikke kan få ud af hovedet)
Jeg fik den ikke købt, Raverly er der kigget på, og ander steder på nettet er der blevet kigget, igen og igen
Strikkes til Vigga det SKAL den, så på fredag skal der shoppes!!!
Tunikaen er færdig, ligger nu til tørre og den har fået et af de mærker monteret, som var det eneste jeg fik købt i Silkeborg. (Utroligt)
Bare rolig, jeg har stadig den lilla bluse til Regitse på pindene, så det gør ikke så meget, at jeg ikke har mulighed for at shoppe før fredag.
Nå, jeg behøver nu ikke at kede mig, for haven kan altid bruge noget af min tid. Det gror derude, som om det var betalt for det.
Se bare hvad der kom ud af l 1/2 times arbejde derude i dag.
Husbond går også i haven, men det er nu ligesom stauderne har brug for en kvindehånd indimellem, eller også er det fordi det er mig som har købt/byttet mig til dem, og nyder at nusse om dem, især en dag som i dag, hvor vejret viste sig fra sin pæneste side.
Jeg tror vi er mange som ønsker det samme vejr i morgen igen.

4 kommentarer:

  1. De er bare så fine de mærker du fik købt i Silkeborg. Håber du finder den trøje som du ikke kan få ud af hovedet på fredag.

    Du er med på billedet på min blog ;-)

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  2. hej Birgit
    er det ikke 'glade striber' du har kig på til Vigga ?
    hvis ja, så ved jeg du kan købe den hos fastermette.blogspot.com
    Jeg er næsten sikker på, at det er den, så prøv at kig der.
    elders held og lykke med at finde den :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Det er ikke glade striber, jo striberne er selvfølgelig glade, men designet af Bettina Jørgensen, og en løs opskrift fra Hjertegarn

    SvarSlet
  4. Så må du jo finde en forhandler af hjertegarn, og det problem er løst for der er jo design nr. på arket. Om du får det med hjem fredag, kan måske knibe hvis de skal bestille det hjem til dig. Du kan jo også se på hjertegarns hjemmeside :D
    God jagt

    Kh. Lis

    SvarSlet