tirsdag den 26. juni 2012

Jeg har ikke fortrudt ....

at jeg trevlede op og skiftede gundfarve, for denne kombination er meget, meget bedre. De kække farver passer lige til "udbryderkongen" i vores familie.
Opskrifter skal man altså huske at læse fuldstændig igennem inden man starter (det er jeg slem til at glemme). På den lilla trøje var jeg i aftes nået til, at der stod: saml alle dele på rundpind, så langt så godt, men så stod der,  at der til ragland indtagningerne skulle bruges en snoningspind?
Den tekst havde jeg ikke lige ventet, har aldrig hørt om det før, og bestemte mig for ikke at strikke på den til strikkecaféen i eftermiddag, men at vente til, at jeg i aften kan sidde stille og fordybe mig i den teknik, for prøves det skal det!
Ingen af pigerne havde hørt om den teknik, så jeg er spændt på hvordan det kommer til at tage sig ud, godt bliver det, det håber jeg da ihvertfald, og sjovt er det at lære nyt.
Eftermiddagen tilbragt i hyggeligt samvær, er altid dejlig, nu holder vi ferie i heeeele juli, mon vi kan klare det?  Hanne (uden blog) viste mig AD´s nye strikkebog, og ih og åh, den må jeg have i nærmere øjesyn efter ferien!

2 kommentarer:

  1. Jeg er total vild med rød så kan smadder godt lide den bluse

    BLiver spændende med det nye raglan

    God strikkeferie

    SvarSlet
  2. Den er bare vaks, den stribede.
    Det var vist godt, du fik den startet forfra. Den bliver god.
    hilsen Mona

    SvarSlet