torsdag den 10. april 2014

Sengetøjet er ikke ORANGE.........

men jeg krøb under dynen i aftes, og der befinder jeg mig bedst for tiden, har sovet i næsten uafbrudt siden kl. 21 i aftes. Godt jeg bestemte mig for sygemelding i dag, for jeg har det ikke super!
Er det ikke bedre i morgen, må lægen kontaktes, for jeg tror det er bihulerne der teer sig, måske også det højre øre? Ikke så nemt at lokalisere.

Dette firma var årsagen til at jeg kom til vores lille by på den jyske højderyg, mødte husbond, og meget, meget mere!
Den orange farve går også igen, i lovstof på mit nuværende arbejde, dvs. nu er cirkulærene jo digitaliseret

Vores lille by har gennemgået byfornyelse, og deri indgår orange farver
Min trofaste følgesvend, har også orange islæt
Ham her er der også lidt orange ved, og ja han har givet os mange stjernestunder



3 kommentarer:

  1. Ønsker dig god bedring. Håber ikke du er ved at blive orange af at have ondt i bihulerne. Håber du får det bedre så du ikke skal være syg i week-enden og Påsken.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Wilbeks ansigtskulør tangerer ofte det orange ;o)
    God bedring til dig - du skal vel ikke til at være syg lige her op mod påske ?

    SvarSlet
  3. Håber du har det bedre nu. Kjeldsen småkager forbinder jeg også med din by og lugten fra bageriet ;)

    SvarSlet