fredag den 18. april 2014

GUL, det passer jo til påsken, og IT mystik ........

vil du lege med? så klik-klik
Så er vi nået til den gule farve!
Denne dekoration pynter på sofabordet her i påsken. Ganske simpel, men "oser da af påske"
Regitse havde gul bluse på, da hun for første gang havde strikkepinde i hænderne.
Et påskeæg, malet af barnebarn.
Gule liljer pyntede i dagene op til påske.

Byfornyelsen her i vores lille by har glade farver, sådan ser vores busstation ud.

Mere gul bliver vist senere her på bloggen, strikker nemlig på gul cardigan til Vigga.

Så til lidt IT mystik????

Jeg havde "doktor" til PC sidst i Januar, og siden da har jeg ikke kunnet logge ind på min blog via Google, men det har kunnet lade sig gøre via Yahoo, såååå............
Men pludselig kan jeg i dag logge ind via Google!!!!!!!

For et par dage siden, kunne jeg ikke komme ind på min live-mail, det kunne jeg så dagen efter!!!!

Hvad er det som sker?????

Har jeg forresten fortalt, at jeg har ferie i ugen efter påske - dejligt!

Jeg har aftalt mor/datter cafe-hygge i Århus, uden børnebørn,når jeg kommer til den jyske storby for en akupunktur-behandling. Det bliver så hyggeligt bare datteren og mig, det oplever vi ikke så tit!

Skal til fødselsdag hos en veninde, og skal også til fødselsdag hos min gamle onkel på Fyn.

Så planerne er mange, et visit i sommerhuset kan måske også presses ind, og strikkes og hygges skal der også.  Håber på godt vejr!


2 kommentarer:

  1. IT er en ganske speciel verden, hvor tingene ikke altid kan forklares :-)
    Det lyder som nogle skønne fridage, du har planlagt, en mor/datter dag hører også til noget af det, jeg sætter stor pris på

    SvarSlet
  2. Dejlige planer du har - gul er bare sådan en skøn farve. Havde engang et gult køkken - det var faktisk flot. Fortsat god påske til dig og din familie .

    SvarSlet