lørdag den 5. april 2014

I morgen skifter farven, men ........

jeg når lige, at være med på den røde bølge .........
Jeg har jo lige meldt mig til vil du lege med? så klik-klikog det er faktisk utroligt, at man på bare en dag kan nå at fange op til flere røde fotos, når man altså focusere på det. Jeg tror det bliver sjovt, at deltage og følge det de andre deltagere fanger med linsen.
Foto ikke så godt, men på morgenturen fangede jeg denne røde busk, som nok snart står i fuld flor.
Så blev min røde kurv pakket, med røde jordbær (godt nok ikke danske) men røde var de og uhm de var gode. Kurven blev pakket fordi vi skulle på besøg hos datteren m/fam. og ungerne "elsker" jordbær. En god dag sammen med de unge har det været, vi har rigtig hygget os!
Jens på 8 år gjorde klar til, at der skulle være "spillebule" og han havde den fodboldbluse som vi har foræret ham på, (rød selvfølgelig)
På hjemturen skulle bilen lige tankes, og ved servicestationen, var der placeret en af de velkendte røde postkasser, som måske er en saga blot og 10 år?

Jo, sjovt har det været, at focusere på de røde ting, jeg glæder mig allerede til, at fortsætte legen og til at der bliver tid til at surfe lidt rundt hos de andre deltagere i legen!


 

4 kommentarer:

  1. Hvor herligt! Ja, det er da vildt hvordan vi får øjnene op for nye ting bare pga. en lille ændring i fokus ;-)
    Er nu spændt på at se hvad du får ud af den orange uge. Ha en god søndag!

    SvarSlet
  2. Sjovt som man pludselig bliver meget opmærksom på farven rød :) Ja måske findes postkassen ikke mere om ti år - hvem ved. Jeg har altid synes, at den røde postkasse er så flot :)

    SvarSlet
  3. fine røde ting du har fanget især jordbær :-)

    SvarSlet
  4. Det er en sjov leg i har gang i. God fornøjelse, jeg følger med fra sidelinien.

    Kh. LIs

    SvarSlet