tirsdag den 1. oktober 2013

Vi kan også her på den Jyske Højderyg ......

i aftes var jeg i Klovborg Kino, sammen med veninde (fødselsdagsgave) og på p-pladsen mødte der os dette syn
festligt ser det ud, i huset nabo til KINO må der bo en "strikkenørd"!!!
Skrev jeg "strikkenørd", det er vi vist mange, som kalde os. Jeg er lige kommet hjem fra strikkecaféen, som om 14 dage har 3 års jubilæum! Dejlige 3 år, jeg missede godt nok de første ca. 5 mdr., men jeg skulle jo lige høre om den inden jeg kunne melde mig under fanerne!  Det var et super godt initiativ Helle tog dengang, for vi strikkepiger nyder at mødes der hver 14. dag, så det var godt set af www.helleshjoerne.blogspot.dk.
I dag strikkede jeg på den her
nemlig den stribede sag til Hans på 3 1/2 år. Det er et forsøg, for drengen er ikke så vild med strik, for det kradser, men den her er mega blød, så moderen syntes at vi skulle prøve, at narre ham i mormor´s strik.

Husbond har lige ringet, han er på vej hjem til matriklen,  så kan han begynde at forarbejde (opsamling, vask, tørring) af valnødderne, som falder ned i en lindstrøm i disse dage

2 kommentarer:

  1. Spændende med strikkecafe. Jeg har ikke selv været så heldig - men men men .. på torsdag skal jeg i min første, hos Hønsestrik i Aalborg. 3x i efteråret :o)

    SvarSlet
  2. Det ser da festligt ud
    Det er dejligt med strikkecafé, hvorfor var du mon så længe om at komme i gang?

    SvarSlet