torsdag den 24. oktober 2013

82 g garn, forvandlet til gitter ........

Jeg fik en idé, så frem blev fundet lidt restegarn
garnet blev forvandlet til dette hæklede gitter, som blev filtet i vaskemaskinen, og ligger udspændt til tørring
nu strikkes der så blomster, som også skal en tur i vaskemaskinen, sammen med et håndklæde, og derefter skal de pynte på gitteret
Det hele er tænkt, som en julegave, til hvem siger jeg ikke (men godt at være i god tid).

I god tid, kan man ikke sige, at posten er med min vundne fribillet, den er ikke kommet endnu, har mailet med Trine fra Strikkebogen, og kommer den ikke i dag, har jeg fået et mobil nr. som jeg kan kontakte.
Så det er da heldigt, at jeg ikke havde planlagt messen et besøg i dag fredag.

3 kommentarer:

  1. Vi er altså ikke for heldige med PostDanmark - øv
    Håber din billet når frem i tide. Selv satser jeg på at køre til Fredericia på søndag, jeg skal nemlig på workshop lørdag
    Sikke et smart tørklæde, du er ved at lave

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må kigge efter hinanden, kunne være så hyggeligt, at mødes "live"

      Slet
  2. Jeg håber du får billetten, så du kommer med til messe. Sikke da en god ide med det gitter-strik. Det bliver rigtig flot.

    SvarSlet