fredag den 27. maj 2011

Jeg venter spændt på .....

at se denne her når den er sprunget ud



det er en amerikansk iris, som er meget sart. Den har ikke haft blomster de sidste 3-4 år, og så netop i år får den flere blomster, trods den hårde vinter vi har haft. Ja, jeg undre mig altså!!!



Jeg er også spændt på om akupunkturen hjælper på min ryg, som den før har gjort. Min krop har nemlig været brugt til nålepude i dag, jeg håber det hjælper!



Jeg er også spændt på om vi får lidt bedre vejr i morgen, for vi får nemlig besøg af husbonds granfætter, og vi skal ud og se hvor deres aner stammer fra. Det er nu ikke fordi jeg er så interesseret, men jeg tager bare min strikketaske med, så kan jeg da hygge mig på bagsædet.



Jeg er også spændt på, om jeg når, at komme hjem til strikkecafé på tirsdag, jeg håber det, men jeg har en længe bestilt tid hos fys/kiropraktor i Varde om formiddagen.


Mit strikketøj er jeg ikke længere så spændt på, men det har jeg været! At strikke af optrævlet garn giver jo et lidt mærkeligt udseende, men men, en tur i vaskemaskinen, og så glattes let med strygejern, vupti, jeg godkendte det strikkede ærme, så jeg kan roligt fortsætte.



Næste uge bliver en næsten fri-uge, (afspadsering) både mandag og tirsdag, og også noget af onsdagen, men jeg skal vist lige omkring jobbet på onsdag.



Jeg ønsker jer alle en go´ week-end. Jeg skal jo ud i "det blå", håber ikke det bliver for vådt, for medbragt frokost og eftermiddagskaffe, skal da helst nydes i det fri. Varm trøje bliver vist nødvendig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar