søndag den 27. marts 2011

klar til start på ny (travl) uge........


det er vi ved at være her på matriklen.

Week-end har budt på besøg af rejsefæller fra vores Vietnam-tur, så hyggeligt var det og ferien blev repeteret, da vi kiggede på feriebilleder. Og Marie har væres på ferie her fra lørdag formiddag til søndag eftermiddag. der blev fremstillet disse muffins, som vi har døbt: Mariehøne-kager. Stor fryd for Marie, at være med i fremstillingen af disse kager, som blev nydt til eftermiddagskaffen. Marie fik også sin livret, nemlig risengrød! Så måtte mo´far enten gå sulten i seng, efter en meget lille portion af grøden, eller selv finde køleskabet, der er jo ikke lås på det.


3 dage i denne uge byder på pædagogarbejde fra morgenstunden (det går ud over min morgentur i det fri) inden kontorarbejdet kalder. 1 gang besøg hos god bekendt som er frisør, og lige skal svinge saksen, så vi kan være bekendt, at invadere et fly og besøge familie i Norge. Men 1 gang træning hos fys, skal også nås og så ser jeg frem til strikkecaféen tur, hvor der skal gramses på primært garn, men også lidt tøj for nogle af deltagerne og lidt andet kreativt. Har jeg glemt at fortælle, at for at jeg kan have bilen, skal husbond bringes på job og hentes igen et par gange. Jo, jo jeg keder mig ikke!!!


STRIKKEFRONTEN: Det der med strømper på 2 rundpinde, er vist ikke lige til mit temperament, ihvertfald ikke lige for tiden (men 5 pinde er også ok). http://helleshjoerne.blogspot.com, lagde ellers alle kræfter i, det var så sødt af hende, hun var bare så tålmodig, og fik ikke engang selv strikket noget sidst vi var i Tørring. Men min hjerne og min hænder vil det altså ikke rigtigt. Men tak for hjælpen, måske jeg får det lært en anden gang.

Ellers er det gentagelser der er på pindene, så det mest spændende er turen ud at gramse garn!


1 kommentar:

  1. Hold da op, jeg bliver helt forpustet af at læse alt det du skal nå, så jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må føles at nå det ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet