fredag den 18. marts 2011

VIGGO FRA RASMILLA .........

og "STARTITIS", det tror jeg ihvertfald det er, og også at min printer næsten er løbet tør for farvepatron.
Strømperne til kollegaen blev færdige her til morgen, og klar til aflevering på mandag. Og hvad skal jeg så have i hænderne i denne week-end. Jeg har godt nok det der IKKE CAMOMILLE SJAL, og det vil da også blive rørt, såfremt de små piger, som ankommer her til matriklen om ca 1/2 time, for at blive passet af os 2 gamle bedsteforældre, ikke vil sove. Men, men det tror jeg nu godt de vil. Nej, det var vist også noget med, at jeg pludselig blev angrebet af den der "STARTITIS", og at jeg altid gerne vil have mere end 1 strikketøj i gang.
Op at kigge endnu engang i restegarnet, det skal jo bruges inden de små bliver så store, at der ikke er restegarn nok. Og VIGGO har spøgt længe, både til Hans og til Vigga. Der blev fundet garn frem regnet og regeret, og valget faldt på VIGGO til Hans. Så på nettet www.rasmilla.dk , bestille, betale og i løbet af no time, ja så var opskriften her. Fin, fin service!!
Men, men jeg ved ikke hvordan det var, at jeg fumrede i det, først så jeg kun mailen om, at ordren var ekspederet, men vupti, så var den altså kommet alligevel. Gemme den på PC, derefter udskrive den, men jeg syntes ikke at det var den størrelse jeg havde bestilt, men det var det nu alligevel, det var bare en tom blækpatron, som gjorde, at jeg ikke kunne se alle størrelserne på udskriften. Måske er det fordi mit hoved i dag føles så tungt, som om der er en sandsæk ovenpå, ellers er det alderen eller måske "STARTITIS".
Nu er jeg klar til at starte i aften, hvis altså ikke X-faktor bliver så spændende, at det bliver sjalet som bliver bearbejdet. Vi glæder os til at få besøg af hele den lille familie om lidt, og der er indkøbt fredags-slik, som Regitse skal hygge med til Disney Show i aften, nok sammen med farfar. De unge forældre kører videre mod Sjælland i morgen, og vi gamle og de små skal hygge meeeeget!
Håber for jer alle derud, at i også skal hygge jer i week-enden.

1 kommentar:

  1. Uha Birgit det lyder til at blive en skøn weekend med alle ungerne.

    Glæder mig til at se den Viggo på tirsdag.

    Knus
    Helle

    SvarSlet