tirsdag den 4. januar 2011

Pakke klar til afsendelse, og spænding m.h.t.knapper




Vest til Hans og "Lille topstykke" til Marie er klar til afsendelse. Jeg er spændt på hvordan de fine knapper, som jeg har købt hos http://www.stofogstuff.dk/ bliver modtaget hos datteren, det er ikke sikkert de falder i hendes smag, men jeg håber det. De er godt nok lidt store til vesten, men passer perfekt i farven, synes jeg. Så pakken til de små skal sendes i morgen. I aften startes på bestillingsarbejde, nemlig et par sokker til Vigga, så hun ikke fryser sine fødder når hus sover i barnevognen. Garn er fundet på mit lager, Bamboo sprømpegarn.
Året er startet i sin næsten vanlige gænge med arbejde og diverse daglige sysler. Et par invitationer hænger på opslagstavlen, den ene er til en 100 års fødselsdag, ved en forholdsvis frisk dame, som jeg har kendt fra barndommen, da hun boede meget tæt på hvor jeg boede som barn, og hendes datter er min veninde (læs: næsten en søster).
Ud over de to invitationer, ringede Jens i går og inviterede os til sin fødselsdag, ja det bliver jo en dobbelt fødselsdag for Hans fylder år samme dag. De to herlige drenge-børnebørn bliver henholdsvis 1 og 5 år. Som tiden dog går!
Hvis du som læser med her vil glæde mig, så læg en kommentar, det er så hyggeligt. Jeg vil bestræbe mig på (nytårsfortsæt), at blive bedre til at huske at lægge en kommentar hos dig.

3 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig, Birgit her fra øen, jeg er sikker på at den lille vest vil bringe glæde, der hvor den kommer frem... Mvh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette. Hvor er det dejligt at høre fra dig, har tænkt på dig, bare ikke lige fundet din mail-adr. jeg må vist lige på jagt efter den. Håber alt ok hos dig?

    SvarSlet
  3. Vil lige starte med at ønske dig godt nytår.
    Sikke en hyggelig blog du har dig her, skal vist snuse lidt mere herinde :)
    Tak for deltagelsen i min give away, jeg trækker den på søndag :)
    Du spørger til mine tegninger, du kan se min hjemmeside kun med portrætter og malerier: www.galleri-micha.dk (håber det er ok jeg ligger linket) Du kan også skrive til mig på me @ galleri-micha.dk (selvfølgelig uden mellemrummene omkring @), så svarer jeg gerne på spørgsmål via mailen, tror det er nemmest :)
    kunne ikke lige hitte hvor jeg ellers kunne skrive det til dig, så håber det er ok :)
    Hav en dejlig dag!
    KH Micha

    SvarSlet