fredag den 14. januar 2011

STRIKKEPINDENE MÅ VIGE PLADSEN ..


for denne her. Nemlig en ny bærbar PC, som ankom til matriklen her i formiddag, har taget en del tid i dag.
PC blev leveret af en ung mand fra Expert, hvor jeg for nogle dage siden købte den bærbar PC og benyttede mig af den mulighed, som der var, at den og det trådløse netværk lige var klar til brug inden den unge mand igen forlod matriklen. Og det var super godt, den fungerede simpelthen ok da han tog hjem. Så pengene til den del er bestemt givet godt ud, og kan bestemt anbefales! Og oveni fik jeg svar på et spørgsmål om kamera, og husbond havde lige et spørgsmål omkring vort ret nye TV, og når vi skal hente den DAB radio, som vi også købte skal hentes, kan vi hvis vi har spørgsmål omkring PC skrive dem ned, og få dem besvaret.
Det handler jo om at komme i gang med at bruge PC, og der skal øvelse til, kan jeg mærke.
Men glad for den er jeg bestemt, og indtil virker den ok, og den service vi har fået hos EXPERT ved den investering her er helt i top!!!
STRIKKEFRONTEN: der strikkes stadig strømper, af restegarn. Strømperne til Vigga Regitse er klar til at blive afleveret, og Emil´s er og strikket færdig. Så nu er der gang i 3 par mere, som skal varme fødderne hos de små i Viborg.
Læg lige mærke til tulipanerne på billedet, dem fik jeg foræret for 8 dage siden, og giveren gav det råd, at komme 1 tsk. kartoffelmel i vandet, det ville gøre dem mere holdbare. Det ser ud til at have virket, så det prøver jeg næste gang jeg står med en buket tulipaner, og det er jo heldigvis den tid som ligger forude, hvor tulipaner har sæson. Så hermed er et godt råd givet videre.
God week-end til Jer.
Min week-end skal bestå af 2 x børnefødselsdag, 1 sammenkomst med husbonds tidligere kollegaer, lidt job til mig bliver der også, og hvis der ellers bliver tid til overs, så skal både PC og strikketøj også udfylde min tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar