torsdag den 29. januar 2009

KAPITULATION

Det var hvad der skete onsdag aften, jeg måtte gå hjem fra job 1 time før end jeg havde fri, jeg havde det bare så dårligt.

Torsdag blev lægen besøgt, og som sædvanlig, kan man næsten sige, så var det bihulebetændelse, men jeg har da aldrig hostet så vildt af det før, men det sagde lægen var meget normalt, så det er sikkert bare mig som ikke er helt normal. Her fredag morgen er penicillinen begyndt at virke, jeg har det meget bedre. Godt det ikke var lungebetændelse, det var jeg ellers næsten sikker på at det var. Nu håber jeg at jeg kan blive helt af med de tilbagevendende forkølelser, sådan skal det blive.

Et par strømper i den rette størrelse til Regitse, blev strikket færdige i går. Det er ikke de kønneste strømper man har set, det vil jeg ikke prale med, men de er strikket af rester i Arrevetta, og så er de rester da brugt, og i et par gummistøvler her til foråret, ja så går det jo nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar