onsdag den 14. januar 2009

Savn af mit strikketøj og FRIKADELLE-KLUB

Det skal jeg i i aften. Sikkert hyggeligt det plejer det at være. Vi er 5 par, som har holdt sammen i mange år, før i tiden da vi alle havde børn boende hjemme, (og samfundet og det hele ikke kørte så stærkt derud ad) havde vi vist lidt bedre tid, for da sås vi oftere. Det tog vi konsekvensen af for 7 år siden, vi oprettede en FRIKADELLE-KLUB, med vedtægter og det hele. Jo, jo, vi holder skam generalforsamling hvert år, men den bestyrelse som blev valgt i starten, sidder altså endnu.
Vi mødes 4, måske 5 gange hvert år, og næsten altid på en hverdag, kalender skal medbringes, så næste mødetidspunkt kan blive fastsat. Menu må bestå af enten en forret eller en dessert (ikke begge dele), og hovedretten SKAL være dagligdags mad. Til Kaffen må der serveres een slags kage eller frugt. Vi møder kl. 18.30 og er altid færdig igen ca. 22.30, men så har vi også været meget omkring. Vi skal jo kunne følge med i hinandens familieliv/glæder/sorger, og verdenssituationen bliver også vendt. Det er bare så hyggeligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glemte jeg at fortælle, at hver især selv medbringer drikkevarer.

Tro det eller lad være, men da jeg var på ferie, ja da savnede jeg altså mit strikketøj. Jeg havde godt nok garn og pinde med til strømper (som blev strikket), men inden afrejse var jeg lige begyndt på en vest i VENDESTRIK til mig selv, og uh hvor jeg glædede mig til at komme hjem og få strikket på den.
Er det bare mig som er så tosset, eller er der andre der kender til det at "savne strikketøj"?

Jeg er blevet lidt vild med VENDESTRIK, og nu skal bogen altså bestilles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar