tirsdag den 27. januar 2009

Imunforsvaret i bund, ØV, ØV

Åh, hvor er det altså træls. Forkølet i begyndelse af dec./kvik til jul. - Forkølet igen mellem jul og nytår/kvik igen i ugen på Tennerife. - Forkølet i fly hjem (måske aircondition)/kvik igen i sidste uge. Men, men husbond har faktisk haft det ligesom mig op og ned med forkølelse, og han startede igen i week-end, kom hjem i aftes og var dårlig, og jeg var begyndt at være forkølet igen, så en mega rom-tody til os hver, og husbond på hovedet i seng inden kl. 20. Vi er begge på arbejde i dag, gad vide hvordan han har det? Jeg er bestemt ikke på toppen (og har mega travlt på job i disse dage), men jeg slæber mig igennem, jeg vil altså IKKE VÆRE FORKØLET LÆNGERE, det er bare så træls. Det skal holde op, jeg vil være kvik!!!!!!!
Sad alene i aftes i min ensomhed og strikkede på vende-vest, men det gik nu ikke så stærkt som det plejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar