mandag den 22. juli 2013

Hvor svært kan det være .......

ikke så svært, når man altså bare tager sig sammen!!!!
Jeg fik en Galaxy SIII for et par måneder siden, men har ikke "orket", at sætte mig ned og finde ud af mulighederne, som helt sikkert er næsten uudtømmelige.
Men det irriterede mig alligevel, at jeg ikke kunne gemme vedhæftede filer/lave blog-indlæg/hente app m.m.!!! Jeg har leget lidt med tlf. i går og i dag, og taget et "kvantespring", jubii, det lykkes når man lige sætter sig roligt ned.
Men jeg har galleri intalleret hele 4 gange - hvorfor har jeg det og hvad gør jeg???
Og hvordan får man vedhæftede billeder  (MMS)direkte ind på PC også????

Vi har besøgt bedste veninden på Sjælland, et rigtigt hyggeligt vistit, hvor turen gik til TIVOLI
Denne frø kunne jeg ikke stå for, så den blev hjembragt til samlingen her på matriklen
Vejret har været pragtfuld, så i aftes nød vi dejlig mad og kunne opholde os udendørs indtil kl. oo.3o
Jeg har ferie resten af denne uge, så dejligt!

1 kommentar: