lørdag den 31. marts 2012

Et par timer mere ........



i døgnet ville gøre underværker her på matriklen. Godt nok er der dømt ferie indtil 10. april, men planerne er mange!!! Også strikkeplaner, idéer, som står i kø og noget strikkeri skal der ske her i ferien, men der er jo også andre ting såsom besøg, på tur med veninden, og ikke mindst strikkecafé på tirsdag (ja det er jo strik). Lidt rengøring og madlavning skal også passes ind. Nå, ikke stresse fru Knudsen, ferie skal jo være afstressende!!!!!
I dag syntes jeg lige, at vinduet i trappeopgangen skulle have en tur, det sidder så akavet placeret, der skal både stige og langt skaft på skaberen. Derfor springer jeg det tit over, det går jo ikke altid, så i dag skulle det være, men nu fortæller ryggen mig altså, at det skulle jeg have sprunget over, også i dag!!!!! ØV, øv!
Ikke mindre end 4 veninder har fødselsdag indenfor de første 12 dage af april, og de 2 af dem vil jeg betænke med et tørklæde.
Det første er jeg i gang med, og det andet smutter på pindene, når de bliver ledige.
I går var jeg ude, at shoppe lidt, det blev nemlig ikke til noget den anden dag, da jeg var med veninden til undersøgelse. Undersøgelsen viste, at cysten var ganske harmløs, men staklen havde været så nervøs, at hun intet havde spist hele dagen, så da undersøgelsen var slut, gik turen direkte til en café, hvor sulten blev stillet. Det endte jo godt, så vi hyggede os og nød den gode mad.
I går gik den så ikke længere, jeg måtte afsted efter garn til de der tørklæder, og minsanten om der ikke lige lå et katalog i butikken, som jeg gerne ville have fat i, så det kom så også med mig hjem. Kjolen på forsiden forelskede jeg mig i, da jeg var i Middelfar, den skal strikkes til Vigga, måske først til efteråret, men dejligt, at være på forkant. Knapper til min Farveladtrøje røg også lige i posen i går, herom senere.
Blusen med den for stramme hals til Vigga, er ændret til en hals med knaplukning, så passer den vel? Det aprøves i påsken.
Nu vil jeg sætte mig ind i stuen og pleje ryggen lidt, i en stol som står lige i solen, og som jeg sidder super godt i. Der skal strikke lidt på tørklædet.
God week-end herfra!

3 kommentarer:

  1. Ja, man skal jo passe på sig selv, og ikke lægge alt for mange planer, hvis kroppen skriger på ro og fred.

    Jeg håber, du får en rigtig dejlig ferie med plads til det hele.

    SvarSlet
  2. Det er vigtigt at passe på sig selv, så husk at tag nogen slap af timer med striktøjet ind imellem alle de andre ting.

    SvarSlet
  3. Hold da op - du bliver da helt stresset af alle de ferie planer ;o)
    jeg håber du når det hele ;o) - og at veninderne bliver glade for gaverne.
    mange hilsener Mona

    SvarSlet