fredag den 28. marts 2014

Workshop ........

i aftes stod den på workshop i Brædstrup Madam Munch, spændende var det, ikke mindst, at se de fine sjaler og andre ting Bodil havde med.
Fuld koncentration var der, hyggeligt var det, at Hanne gjorde os selskab denne aften

Det udlevere materiale, skal bestemt studeres nærmere, ikke fordi jeg har planer om et sjal, men teknikken, den ville det da have været rart at have haft kendskab til, da jeg strikkede denne kjole for et års tid siden
 
En give-away hos Ellens Strikkerier deltager jeg i. En garnholder, og jeg drømmer om at vinde den, for husbond ønsker sig en drejebænk, og hvis jeg bliver den heldige, så har han da noget at blive inspireret af. Så send venligst heldet i min retning.
 
Forår er der i luften, morgenturen i dag bød på mega meget fuglesang, vejr profeter lover godt vejr, så det tegner da til det kan blive en fin week-end.
 
Lidt strikkeri skal der nok og så puttes ind, veninden fra Sjælland kommer på besøg, og vi har aftalt, at mødes hos lokal garnpuscher, for hun vil også prøve at komme i gang med strikkepindene, trods dårlig arm, måske kan vi endda sidde på terrassen, jeg håber?

2 kommentarer:

  1. Spændende med wokshop med Bodil Munch. Jeg reger med at få lejlighed til at hilse på hende i morgen, når jeg skal til fiberfest i Ry.
    Det er dejligt med det fine forårsvejr.

    SvarSlet
  2. Heldige dig, at være til workshop med Bodl Munch. Hun er så dygtig til Fair Isle og meget andet, så der ville jeg gerne være med.
    Spytter i din retning så jeg håber du vinder give awayen.

    God week-end til dig.
    Kh. Lis

    SvarSlet