lørdag den 29. juni 2013

Starten er gået ........

 på et nyt forsøg på at strikke TARA tørklæde. Første forsøg er smidt hen i en krog, dette ser mere lovende ud. Garnet havde jeg på lager, lækkerier er det, og farven er nok også mere mig, så nu håber jeg på et rimeligt resulatat.
Starten på vores juli TV -kiggeri (tour de France) er også gået. Og jeg fik lige lyst til at bage lidt her i formiddag, det blev til
den skal serveres med et par skiver kivi og lidt flødeskum (det er vist ved at være kaffetid!)
Starten er også gået på hyldeblomstdrik, uhm og de unge er aftagere af et par flasker, er jeg sikker på

Husbond blev ikke færdig med at hjælpe sin bror, men kom humpende hjem med ondt i knæet (gl.skade) han humpede dog ikke mere, end at han kom bærende på
lutter gode sager!
Godt er det ikke med knæet, det har drillet mere og mere de sidste par år, måske han snart trænger til ny reservedel. Husbond tror det, lægen som så på de,t for et par år siden, troede det også, så måske?

2 kommentarer:

  1. det ser da rigtig spændende og lækker ud det hele

    SvarSlet
  2. Mon ikke det lykkes med din TARA - jeg har striket den for længe siden og tørklædet blev vel modtaget af min svigerdatter. En dejlig Tour de France-kage og ikke dårligt med lækkerierne din mand kom hjem med:-) Håber han får en løsning på sit knæproblem.

    SvarSlet