mandag den 15. oktober 2012

Starten er gået ........

til anden halvdel til min poncho, den skal bestå af 2 x 95 cm, og Regitse, som har kastet sin interesse på farfar´s tommestok, hjalp mig med at måle hvornår det første stykke var langt nok. Det var det lørdag morgen, og regnen stod jo ned, og vi var i sommerhus, så hvad var mere oplagt end at starte på de næste 95 cm. Så det bliver vist det strikketøj, som kommer med i café i Tørring i morgen, rent glatstrik, så der bliver god mulighed for en hyggesnak samtidig med strikkeriet, hvis altså ikke de andre skal koncentrere sig alt for meget.
Kreativiteten manglede ikke medens vi var i sommerhuset, så et græskar blev udhulet, og er klar til at få monteret fyrfadslys.
Et lille stykket strik i efteråretsfarver blev færdiggjort medens vi var i sommerhuset.
Ikke helt tilfreds med resultatet, men det går nok,
en kold vinter dag/aften kan det vel altid varme mig lidt.
Jeg havde tænkt mig "krebsemasker" omkring det, men kunne selvfølgelig ikke rigtigt huske teknikken, jeg skal vist råbe om hjælp, måske Lene hører mit råb?

I morgen er der 2 års dag for caféen i Tørring og det tror jeg ikke jeg er ene om, at glæde mig til.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar