torsdag den 31. december 2009

VELKOMMEN NYTÅR OG VELKOMMEN HID!!!

Denne sidste dag giver mig hvert år eftertænksomhed.
Fortiden kan man ikke bruge til noget, og jo det kan man jo alligevel. Du kan ikke ændre på tiden som er gået, men den svundne tid er jo den, som har givet dig erfaring, LIVSERFARING, jo flere årskifter vi oplever jo mere erfarne er vi. Og det er da ikke så ringe endda.

Det ser jeg jo tydeligt, når jeg ser på mine 3 børnebørn, ja også på deres forældres generation, for ikke at tale om min egen generation.
Set i et større perspektiv, er det jo den svundne tid, der gør at vi lever i den tidsalder vi gør.
Nu må jeg vist hellere skifte emne for nu bliver jeg vist lidt for eftertænksom, og det er altså svært at nedfælde hvad det virkelig er jeg mener.

Men jeg mener ihverfald: GODT OG LYKKEBRINGENDE NYTÅR til alle Jer som læser med her.

Hvis man skal se fremad, ja så ved vi jo ikke hvad det kommende helt nye ubrugte år vil bringe menneskeheden. Man kunne sådan ønske sig, at det måtte være mindre ufred, krig, sygdom, hungersnød, tørke og meget mere af samme skuffe.

For mit eget vedkommende ønsker jeg for det nye år, at det må gå alle mine kære rigtig godt, og at det også må gå rigtig godt også for de to babyer som ventes med spænding i begyndelsen af det nye år her i familien. Åh, de skal være så velkomne!!
Så håber jeg også, at jeg er kommet rettidigt/hurtigt i behandling for min øjensygdom, og at behandlingen viser sig at hjælpe. Den tanke, som sommetider dukker op, at sæt nu det også rammer det andet øje, ja den er altså ikke rar. Tænk jeg var lige ved at synes, at det var ok, at jeg ikke fik hjælp til rengøring (husbond tager det som en selvfølge, at det er mit domæne, hvis jeg ikke direkte beder om hjælp), for jeg var lige ved at synes, at jeg skulle nyde det sæt jeg ikke kunne blive ved med så simpel en ting som rengøring. Men DET KAN JEG og DET SKAL JEG blive ved med at kunne!!!!!

STRIKKEFRONTEN:




De lækreste sokker i PALETT garn til mig selv,er blevet færdige og taget i brug.

Ragsokker på pind 5, har drillet, og er trævlet op og startet forfra på. Håber de kommer til at passe som fod i hose til husbond.

Babytæppe til det kommende barnebarn skrider også rigtig godt frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar