torsdag den 10. juli 2008

Ferietid






Jeg er her endnu, der bliver bare ikke fremstillet så meget strikketøj som kan vises frem i øjeblikket, for jeg har været på en kanon ferie sammen med min familie. Strikketøjet var godt nok med, men vi lavede andre ting. Der blev dog strikket lidt den aften der var EM finale, for dag havde husbond, søn, svigersøn og svigerdatter fået et bord på en restaurant med tv. Der var nu TV på alle restauranter den aften, for vi var trods alt på Mallorca, som jo er spansk, og som bekendt var Spanien i finalen og vandt. Sikke en tuden i hornene der blev da de havde vundet!

Vi boede i Cala D´or på et lejlighedshotel der hedder Azul Playa, det er et meget børnevenligt hotel og vi fik 3 lejligheder ved siden af hinanden. Det fungerede bare så godt. Vejret var super 30 gr. og skyfrit hver dag. Børnepool var god til de små, den voksne pool var dog efter min mening for dyb. Stranden var god, det var små bugter, og man skulle et stykke ud før der blev dybt. I Selve byen var der noget der lignede tivoli/legeplads, så det belv selvfølgeligt besøgt flere gange. Gode restauranter var der også. Så hvis man planlægger rejse til Mallorca som børnefamilie, eller flere generationer sammen, kan jeg anbefale dette sted. Vi rejste med Folkeferie.
Nu har jeg så arbejdet 1 uge, men næste fredag får jeg ferie igen dejligt ........

1 kommentar: