onsdag den 25. juni 2014

Pause ........

Jeg holder en lille pause fra havearbejdet, min ryg vil helst kun den slags arbejde i "småbidder", så nu er der lige tid til et lille indlæg.
Jeg er i haven, det er god måde, at afreagere på efter arbejdstid.
På job har fået opdatering, ny mail, ny skærmopløsning, og har årsafslutning om et par dage, så de små hjernevindinger har kørt i højt gear, og så jeg synes godt jeg kan mærke, at jeg ikke er 3o år længere.
Men nå, det går nok, holde med job nu, det har jeg heller ikke lyst til, men brugt det er jeg i dag! Dejligt vi skal til frikadelleklub i aften, så skal der ikke forberedes mad, og godt haven (udover at være en nydelse)kan bruges til afreagering.
Jeg glæder mig til at disse springer helt ud, og jeg fryder mig også over alt det andet som trives derude.
Der strikkes også lidt, den hvide sommertrøje er fundet frem fra gemmerne,
.
Strikkecaféen holdt sommerferieafslutning i går, og vores værter, kræsede lidt for os med både sundt og sødt, så dejligt, tak for det!
Nu klarer ryggen vist 1/2 time mere i haven, som trænger så meget til vand.

1 kommentar:

  1. Det er godt med lidt haveterapi, når tingene presser sig på. Og sommeren er bare så skøn med bær og alting :o) Dejligt med ferie ret forude.

    SvarSlet