onsdag den 2. juli 2014

En skøn buket ......

 
Ikke selv den flotteste og dyreste buket fra en blomsterhandler kunne glæde mig mere end denne buket plukket i naturen af barnebarnet og foræret til mig!!!!!!


Knold begoniaer har jeg aldrig prøvet at dyrke før, men hold da op hvor har jeg været heldig, sikke fine blomster den har.
Stikkelbær er der blevet plukket en del af (mangler en del), har aftalt med genboen, at hun får stikkelsbær af mig, og så får jeg solbær retur, godt bytte, især fordi mine solbær ikke giver meget i år.
Jeg er i gang med ærmekuppelen på det sidste ærme, mon ikke det bliver færdigt i aften, så mangler kun forkanter og montering.
 
Ikke det helt vilde blogindlæg, men bare småting fra min hverdag.
Jeg vil ikke stresses af bloggen, (den er mit "rum", og jeg nyder denne blog kontakt), men ret meget tid til bloggen er der ikke for tiden, derfor har jeg  ikke lavet så mange indlæg på det sidste, surfe lidt rundt gør jeg (man skal jo forsøge at følge med), mange kommentarer bliver det heller ikke til lige nu, men forhåbentligt vare det ikke længe inden der bliver overskud igen.
 


3 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin buket barnebarnet har plukket - dejligt sådan at hun tænker på det :o) Begonierne har jeg opgivet i år - snegle :o( - det er sådan en flot plante. Det er en flot bluse du er igang med . Fin og sommerlig.

    SvarSlet
  2. Dejlige ting du har gang i, og skøn buket fra barnebarnet. Det vigtigste med blogindlæg er da også det ikke er noget, man skal , men hyggeligt at høre lidt nyt :-) god sommer.

    SvarSlet
  3. Sikke da en skøn buket, du har fået; jeg giver dig helt ret, de fåes ikke flottere.
    Hvis du blogger, når du har tid og lyt til det, skal jeg nok være her til at læse dine indlæg :-)

    SvarSlet