lørdag den 5. juli 2014

Omsider .........

kan der meldes noget færdigt fra min hånd
Den ligger nu til tørring, og jeg er ganske godt tilfreds med resultatet af denne sommertrøje i bomuld med en lille nist at en blank tråd.
Godt tilfreds med, at man på denne årstid, kan gå i haven og få noget fyldt i vaserne!
Tilfreds med at jeg i dag har fået vundet garn op og fået lavet strikkeprøve. Jeg vil i gang med en "genganger" fra 80´erne. Godt strik til Touren på TV.
Om lidt skal der vindes garn op til et andet projekt, som er noget med at tage udgangspunkt i en opskrift og så lave mine egne tilretninger.
Mere om disse projekter senere.

Godt tilfreds med at der kommer regn, er jeg også, for haven mangler mega meget!
 Der er en helt speciel steming, når det buldre i det fjerne og regnen falder og temp. er 2o gr., sådan er det lige nu hos os, så måske skal jeg gå ud, for at nyde denne stemningen, under halvtaget?
Håber ikke vi får skybrud!

2 kommentarer:

  1. Det er bare en super sød sommer cardi du har lavet - dejlig let i mønsteret. Og den klæder dig rigtig godt. Nu har I forhåbentlig ikke fået skybrud ? jeg så lige i nyhederne, at der var kommet voldsomme mængder regn nogle steder..
    Jeg er spændt på dit næste projekt - godt at vide at vi er nogle Tour strikkere her på kanalen :o) - jeg nyder at være tilbage i Yorkshire hvor jeg kom meget i min ungdom ..

    SvarSlet
  2. Din nye sommertrøje er vel nok blevet fin.
    Det er skønt at kunne hente blomster ind fra egen have, jeg har ikke så mange forskellige, men det kommer måske

    SvarSlet