fredag den 20. juni 2014

Godt vi har mere end eet TV ........

for alle de fodboldkampe som sendes lige nu, er lige i overkanten hvis i spørger mig! Jeg kan da godt lide at se en god kamp, meeeen.........
Nå, jeg overgiver mig, herren i huset mener ikke det er for meget, så er det er da godt, at man har tv i køkkenet og sit strikketøj!!!
Der strikkes på sommerbluse, og der er da flere projekter som kan hives frem og hvis jeg skulle få lyst, så bugner garnlageret jo, så ........

Vores jordbær i haven plejer, også at bugne på denne tid, men ak, der er mange bær, men de er så små, vi kan kun lige få en portion hver om aftenen, men der er intet til fryseren, så
vi drog på selvpluk i dag, 12 kg kom der i fryseren (vinterforråd).

Hortensiaerne i haven bugner også, og endnu en art af min yndlingsblomst er på spring
Min strikkeiver er ikke på sit højeste nivau for tiden, måske er det årstiden, eller måske er det andre ting som spiller ind. Travlhed på jobbet f.eks. det trækker tænder ud lige for tiden, (læs: stress), men nu har jeg da opsparet en fridag på bare 3 dage, så det vil jo lønne sig på et senere tidspunkt.
Kunne nu godt ønske, at strikkeiveren kom buldrende tilbage, det strikketøj plejer jo, at være godt imod stress.


3 kommentarer:

  1. Der er vist flere familier, der kunne bruge to fjernsyn i sportstider. Jeg har kun ét, til gengæld ser jeg gerne fodbold.
    Jeg bruger rigtig gerne mit strikketøj til af stresse af med, og mon ikke din strikkeiver kommer tilbage lige pludseligt?

    SvarSlet
  2. Kan det så lykkes dig at finde noget på dit fjernsyn, der ikke er fodbold ? jeg synes det er svært :o/ Og har det ligesom dig: gider det ikke. Strik kan være afstressende - men sommetider tager jeg også mig selv i at have overspringshandlinger i forhold til strikketøjet ;o)

    SvarSlet
  3. Måske skal du bare lade strikketøjet være lidt og istedet nyde det dejlige vejr og din have. Håber vi ses på tirsdag og du behøver ikke strikke - lidt snak er også godt for sjælen :)

    SvarSlet