lørdag den 18. maj 2013

Noget lykkes ........

andet opfører sig underligt????
Har lige været på ferie i sommerhuset, og vil så lige tjekke blog, men jeg synes bloggen/nettet opfører sig underligt?
Kan det passe,  at I  ikke i den forgangne uge har lavet særligt mange blogindlæg?????

Jeg ville lige prøve at overfører billeder fra min nye tlf., det lykkedes, bortset fra at hvert billed blev overført hele 4 gange?.Så det er da konstateret, at jeg stadig har begynder problemer!

Vejret har som det ses på billederne været noget forskelligt, men stort set ok efter dansk standard!
Strikketøjet på begge billeder er af trøjen med struktur (hold op det er en langsommelig een), men jeg tror den bliver god.
Nu mangler kun ærmerne, (jeg tror jeg vil strikke dem begge på samme tid, så den ikke ender som ufo igen!)
Vi plejer ikke at følge så meget med i Gran Prix, men med den omtale der var af DK chancer, ja så matte vi da følge med, og stort tillykke til DK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar