søndag den 5. maj 2013

Der er ikke guldfisk ........

i glasset, men hjemmelavet tilbehør til ost.
Bestående af valnødder, abrikoser og tranebær, kogt ind i en lage af vand, sukker og ahornsirup.
Det var et eksperiment, jeg har jo stort lager af valnødder - Resultatet: det smagte "himmelsk"!
Kan holde sig i køleskab i et par måneder.
Vi havde frokostgæster i fredags, og hyggeligt var det. Bordpynten var ganske gratis, plukket da jeg gik morgentur
STRIKKEFRONTEN: 
OLIVIA, er vist tør, billeder følger

HÆKLENÅL, der hækles videre på det som skal blive et "sommerhalsrør", hvis der er noget der hedder det?

UFO, den med struktur, venter på at blive færdiggjort

SOMMERSAG, der er startet på ærmerne
Jeg strikkede den retro sommersag i 80erne, og den var såååå hot, nu vil jeg prøve om den også denne gang bliver en suces?

I morgen er jeg inviteret til pigefrokost, (spørg lige om jeg tror det bliver hyggeligt?) Jeg flekser lidt på jobbet så jeg kan være med, for den sammenkomst vil jeg ikke gå glip af! Jeg putter vist lidt strikke-/ hækletøj i tasken, sæt nu vi kan sidde ude og der bliver lidt tid til håndarbejde, men det skal være noget håndarbejde, hvor der er mulighed for snak samtidigt!!!!

Denne uge bliver jo kort p.gr.a. helligdag, og så har jeg vist ikke fortalt, at jeg i den næst følgende  uge "skyder" lidt gammel ferie af, så forude venter lidt ferie og fritid!



2 kommentarer:

  1. Herligt med udsigt til ferie og fritid.
    Det ostetilbehør lyder himmelsk.
    God strikkelyst - og pigefrokost :o)

    SvarSlet
  2. Uhm lyder rigtig lækkert til ost og kan sikkert også bruges til is ;) God pigefrokost - her skal der fejres fødselsdag for Andreas :)

    SvarSlet