torsdag den 9. maj 2013

Flytning = oprydning .........

og det er kommet mig tilgode!
En veninde har hjulpet en bekendt med at flytte, og dette garn + lidt mere skulle ikke flyttes med, så veninden tænkte på mig. Jeg fik lov at kigge i kassen, inden udsmidning.
Garn kan man jo aldrig få nok af, så nu er jeg ejer af ca. 2 - 2-5 kg garn rigere!

Det sart lys grønne er der incl. ufo 500 gr. af, det cerise røde 25o gr af, og garnet på spoler kan jo altid bruges, der er også noget som vil egne sig fint til halsrør/halstørklæder eller lign., en 3-5 opskrifter var der også, så guf som en garn-nørd som mig! Jeg tror jeg vil kalde det "Karla-garn"

Karla, som min veninde hedder, strikker ikke, men hun underviser i knipling, så det siger sig selv, at udi kniplekunsten er hun en mester
for tiden er hun i gang med dette flotte kniplede sjal!
Jeg er blevet færdig med mit hækletøj, et halsrør, som der kommer billed af senere, jeg strikker videre på min sommersag, og skal have gang i ufo´en den rustikke. Lidt mere garn skal vindes op, så det lige er til at komme i tasken, hvis vi skulle komme i tanke om, at tage i sommerhus et smut?

Sommerhus uden strikketøj duer jo ikke, og jeg har som bekendt ferie indtil tirsdag efter pinse, så man ved jo ikke hvad vi finder på, intet er dog planlagt endnu!
Jo, det passer nu ikke helt, for vi har planlagt, at om lidt startes bilen, og vi vil køre ud at kigge på ny mobil, så måske går min ferie med at finde ud af sådan en?????

2 kommentarer:

  1. Hvor heldigt sådan at overtage det lækre garn !
    Det skal du nok få noget godt ud af.
    Hvor er de kniplinger bare smukke !
    God tur i sommerhuset - nej - sommerhus uden strikketøj er ikke godt. :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Skønt med sådan en garngave. Jeg synes sådan noget knipling er imponerende, jeg tænker virkelig man må have tålmodigheden i orden.

    SvarSlet