onsdag den 16. februar 2011

SÅ RØG DEN FERIEDAG

i går midt på eftermiddagen, startede jeg på ferie resten af ugen, men, men ved aftenstid ringede tlf. og en kollega spurgte om jeg kunne komme onsdag kl. 15-2o, (p.gr.a. sygdaom) jeg svarede lidt tøvende ja, og min mave fortalte, at der ikke var så meget lyst til at miste en feriedag.
Men nu siger maven at det er helt ok De 5 timer smutter jo hurtigt, og bliver vel ganske gode. I formiddag har husbond og jeg fået hygget med laaaaang tids morgenkaffedrikkeri, så på med vanten, hjulpet hinanden med regngøring oprydning og skovle sne (det fik husbond nu lov at klare alene), han frøs, og kom ind for at få en Gl.dansk, at varme sig på, jeg frøs ikke (var ved at rydde op i mit garn) men fik en med. Så var vi klar til at fortsætte med syslerne.
Nu er huset ordnet, vasketøjet er næsten også færdigt, og jeg når vist en halv time på sofaen inden afgang til job.
Og i morgen hentes Regitse, vi skal på museum for at lave gipsmaske, bage boller og drikke varm kakao, og bagefter hjem for at hygge os sammen med "Svedsken". Hun bliver hentet af forældrene fredag.
Og så kan jeg jo tænke på, at næste uge kun byder på job mandag og tirsdag, så er der spilme ferie igen resten af ugen. Og jeg har stadig feriedage tilbage i dette ferieår. Er jeg ikke heldig?

1 kommentar:

  1. Kom lige forbi din blog og her må jeg læse med det lyder til at være et rigtigt hyggeligt sted ;))

    Nogle fine ting du fremstiller....ærgerligt med din feriedag men det lyder jo til at du har lidt at tage af endnu, og sygdom kan o komme over os alle.
    kh Jane

    SvarSlet