onsdag den 9. februar 2011

Jeg kunne ikke stå for fristelsen........

jeg har bestilt nogle meget fine hårspænder lige her http://helleshjoerne.blogsot.com/, jeg er sikker på at både Marie og Regitse vil blive glad for nye spænder. Jeg ser frem til at modtage spænderne og give dem videre til de små piger.


Det var også en fristelse, som jeg ikke kunne stå imod (ha,ha jeg gjorde nu heller ikke noget for det). Jeg måtte simpelthen ud i haven og hente disse forytia-grene ind, inden det bliver frost og måske sne igen.
Et par rødspætter, blev jeg også fristet af, de blev tilberedt og nydt som aftensmad her på matriklen i dag.
Og nu er den næste fristelse, kaffebakken med ind i stuen, hvor husbond allerede er klar til at se landskamp. Jeg er også klar, og når jeg lige får gjort dette indlæg færdig, falder jeg ned i sofa med strikketøj (strømper til svigerdatter er færdige om 1/2 time), og jeg kan begynde på et par til svigersønnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar