søndag den 10. maj 2009

Det varmer

når ens børn sender et sådan kort i anledning af at det er mors dag. Jeg ved godt at teksten på kortet mener de. Jeg har lyst til at slå kolbøtter eller vejrmøller på græsplænen, for det trænger mit humør vist til, for jeg er ikke ovenpå, og det vil jeg være. Derfor skal der slås kolbøtte/vejrmølle. Måske er det fordi jeg har skræntet hele vinteren og føler mig så træt. Eller måske er jeg bare ikke så god til at tænke på fru Knudsen. Der må en ændring til, jeg tror jeg har lyst til af være bare lidt EGOIST. Ja det vil jeg prøve!!!
Jeg har meget at være glad for, så jeg må altså tage mig sammen og se at blive i lidt lysere humør.

1 kommentar:

  1. dejligt når ens børn tænker på én - jeg havde egentlig selv svedt dagen i dag ud, men det havde mand og børn ikke så da jeg kom hjem fra kirken efter dagens konfirmation gemte de to små drenge sig og vupti stod de med kæmpe buket og hjertechokolade... Så bliver man varm om hjertet...
    Håber snart du finder energien igen...

    SvarSlet