tirsdag den 24. februar 2009

CITAT

Ord bruger man til tre ting:
1. Til at udtrykke tanker.

2. Til at skjule tanker.

3. Til at dække over, at der ingen tanker er.

Det er vist så sandt som det er sagt.

Jeg har haft besøg af tidligere kollega her på jobbet i dag. Vi har haft den tradition de sidste 10-12 år, at han i starten af hvert nyt år, lige kommer forbi til formiddagskaffe. Det gider han meeeget, kan jeg føle, og jeg synes bestemt også det er hyggeligt. Mine nuværende kollegaer nyder det også, for så har jeg jo medbragt winerbrød. Så sikken en festdag i de ca 45 min. det varer. Det er da socialt samvær!

I aften skal jeg mødes med Ilse, Christa og Agnes også til socialt samvær. Vi håber altid på atvi vinder noget til bankospillet, men gør vi ikke det, ja så er det også ok, for så har vi jo vundet samværet.

Venner er ikke det værste man har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar